HATI seorang AKU

HATI seorang AKU
cherita SEORANG aku!!

SeorangAku!!

My photo
aku 23tahun..de 2 pasang mata..hidung..mulut..2 telinga dan seangkatan dengan nyaaa.. ~ sangat laah sensitif.. ~penyayang.. ~SETIA mungkin..hehheh!!

Wednesday 2 March 2011

||~~LANGKAWI!!here i come!!~~||


Pada tanggal 26 & 27 february ritu aku,family aku..family cik tiey..family cik nan..family cik maliah..cik na & aisyah gerak ke LANGKAWI..wat ramai..hihi..kunun2 na melawat tempat bersejarah laa kunun..hihi :P kami sume bertolak dari jeti kuala perlis dengan menaiki feri yang berharga RM36 pergi dan balekk..bertolak tepat jam 10.3opagi..tyme tuh very xcited..al maklum laaa kan,da 11taun kowt ta jejak kaki kat sana..hihi

AGENDA DI PULAU LANGKAWI
bertarikh:260211




  • OTW menuju ke Pulau Langkawi kira2 40minit di dalam bot..



  • Selamat tiba di jeti kuah,Pualu Langkawi..hoyeehhh!!!!da lain sgat da Langkawi neh..11taun ta tgok..da kaya raya org langkawi skrang..hikhik :)

  • Kami gerak dari jeti kuah ke tempat untuk dilawati dengan menyewa van KIA PREGIO RM180 sehari..mahai gak..tapi beshh van baru & selesa..^ ^





  • Aktiviti 1st kat sana pi KOTA MAHSURI..saje tgok2 makam mahsuri..gadis yang teraniaya dan menyumpah langkawi menjadi padang jarak padang tekukur.. :) ~TIKET:DEWASA RM5 je..jumm!!
Neyh laa MAKAM MAHSURI :)


  • Pas ke makam mahsuri ..kami benti makan dulu..then pi checkin chalet di Pantai Chenang..Malibest!!!shantekk tempat tuhh!! RM12o je semalam..>_<

  • Setelah berehat seketika untuk ilangkan penat,kami berkumpul dan gerak ke UNDERWATERWORLD..tyme tu tgok haiwan laut..hihi..TIKET:DEWASA Rm28..Kanak2 Rm24 kot..lupa lak..huhu..



  • Tyme to shooping pulakk!!kat pekan kuahh...hihi..shooping coklet di Hj Ismail Group.. :) yang penting dapat take pix ngn Fizo Omar..lalala..dye wat pngambaran 3ari2malam..

  • Balek bilik..mandi..dan pi tepi pantai..BBQ..yey!!!begitu ramai mat2 saleh..terasa cam mat saleh gak je..hihi :P


bertarikh:270211

  • Exited giler pepagi mangun,siap2 na g nek cable car..siap berangan lagik..ye laaa..sal sebab utama aku g sana na nek keta cable..mmg tahap mengidam laa kan..sampai je kat sana,jalan lelaju,pi bratuq..takut satg ramai org..tetiba de seorang pekerja kat cable car tuh mai bagitau...
          "Maaf ye cik,cable car tidak dibuka lagi pada pagi neh..angin kuat..kami ta mau ambil risiko    kemalangan..''
Tyme tuh muka aku terus berubah..sadnyee... :(


  • Pastu pi kat taman haiwan kat c2 je laa..dapat gak aku bagi makan rusa..shian rusa tuh,kebuloq je..kuikui..

  • setelah kecewa seketika sbb ta dpat nek cable car..aku pun ajax laa depa pi tgok boya..kat Taman Buaya..bukan buaya darat haaa...hoho


  • dah penat tgok boya kat atas kepala aku tuh,tgok jam dah tyme da pukul 1lebih so..tyme to check out..gerak laa ke chalet balek dan selamat tinggal malibest..sempat lagik take pix..hihi..

  • da tuh..sal ta puas lagik mereka2 bershooping semalam..kami menuju pulak kat "idaman suri' shooping barang2 dapur..mama habiskan RM500 kat c2 saje..katanya rambang mata..macam2 na beli..hihi


  • Da puas bershooping..tyme to go back homee...selamat tinggal langkawi..de duet banyak kami datang lagikkk...:)











































No comments:

Post a Comment