HATI seorang AKU

HATI seorang AKU
cherita SEORANG aku!!

SeorangAku!!

My photo
aku 23tahun..de 2 pasang mata..hidung..mulut..2 telinga dan seangkatan dengan nyaaa.. ~ sangat laah sensitif.. ~penyayang.. ~SETIA mungkin..hehheh!!

Friday 4 March 2011

||~~TRIMAS 4 COMING..kesayanganku~~||

JAM 08:50am@05022011..

Mesej aku berbunyi lagu Rihanna..bukak2 mesej tertera "SAMPAI DAH".. :)
happy ta terkira laa tyme tuh..3minggu da ta jumpa..awak tahu saya sayang awk sangat..sangat2..tengs 4 coming sayang..

Sembang punya sembang macam2 cita kua..siap kutuk jiran sbelah lagik..ahahahaha!!mmg tidak buleh belah aku nehh..sabaq je laa no..hoho!!banyak cite bab tempat keje baru aku laa..n pasal nursing..mmg nurse susah na hidup kata setakat dengan DIPLOMA tanpa PENGALAMAN..hukhuk..bukan na menakutkan diri..tapi tu laa hakikat..kadang2 nyesal pun de pilih jalan nehh..tapi aku sedapkan hati..Mungkin ney ketentuan yang terbaek untuk aku..mmg TERBAEK lahh..huhu :P


Setelah 1jam bersembang..dye pun pulang..so sad..awak,saya nak selalu bersama awak..tiap saat saya..awak laah keBAHAGIAan saya.. >_<

No comments:

Post a Comment